2010 kandiderade jag till riksdagen. Vi tänkt då byta gruppledare. Men när vår kandidat funderat konstaterade hon att hon inte ville bli utsatt för den behandling som jag utsattes för. Detta var 2010, idag är det värre. Känner med Anna-Karin Hatt! https://www.expressen.se/nyheter/politik/centerledaren-anna-karin-hatt-kallar-till-presstraff/
Visa på X →Sveriges politiker,
Vi sparar allt, även det som raderas.
Senaste inlägg
Otroligt tråkigt och ovärdigt Sverige att hot & hat tvingar en partiledare att avgå.


Sverige är ett fantastiskt land men vi kan inte låta miljörörelsen förstöra vår landsbygd, vårt näringsliv o våra förutsättningar genom överdrivna krav på svensk återhållsamhet. Det är inte vi som är problemet. Klimatnationalism är inte lösningen.


Det är något skevt i samhället när så många inom politiken undviker det yttersta ansvaret. Det var svårt att hitta någon som ville axla ledarskapet i både Liberalerna och Centerpartiet. Nu avgår Anna-Karin Hatt (C) efter bara 5 månader pga hat och hot. Det måste till förändring.


@drdanielschatz O alla kvinnor som var kvar efter förra vapenvila kan inte berätta - Hamas är en mördarsekt!
Visa på X →@djukic_vla25784 @gad_media Nu har du fel i sak. Ingen hemlighet att jag stödjer Ukraina men det betyder inte att jag anklagar Ryssland för folkmord. Jag konstaterar att Ryssland begår krigsbrott o jag har samma uppfattning om Israel i Gaza. Helt övertygad om att det skett krigsbrott även i detta krig.
Visa på X →@djukic_vla25784 @gad_media Dom bilder som hittills har visats avseende skjutna barn är uppenbart falska. En kula stannar inte i ett huvud eller vid nacken. En kula är inte heller hel efter det att den har avfyrats. Jag ifrågasätter inte att barn dör i krig men jag ifrågasätter falska bilder.
Visa på X →Aktivister hyllar terror – under Greta Thunbergs fana. Flera av de som stod bakom Thunbergs ”fredsflotta” sprider antisemitiska konspirationer och hyllar de terrorstämplade grupperna Hamas, Islamiska Jihad och Hizbollah Rörelser som mördar, våldtar o kidnappar civila. Ett exempel är Yaser Alshobaki – inbjuden till riksdagen av Vänsterpartiet – som spridit stöd till Hamas och delat klipp som liknar den nazistiska propagandafilmen ”Der ewige Jude” (1940). 👉 Man kan inte tala om mänskliga rättigheter – och samtidigt stå sida vid sida med dem som firar massakern den 7 oktober. https://www.expressen.se/nyheter/sverige/de-star-bakom-greta-thunberg-hyllar-terrorgrupper/
Visa på X →@gad_media Visar dom samma falska bilder som andra media har visat?
Visa på X →Det är detta som palestinarörelsen o vänstern stödjer. Hamas är en mördarsekt!
Visa på X →@drdanielschatz Eller så har det ett samband. Att oavsett regering mer eller mindre enbart ställa sig bakom de palestinska uppfattningarna trots att dom redan är obsoleta i Mellanöstern kanske inte gynnar inflytande över framtiden.
Visa på X →Då får vi se om det är någon skillnad på teori & praktik. Det här är ett alltigenom vidrigt påhopp. Vad gör V???
Visa på X →Detta är inte att hålla rent @dadgostarnooshi - Får Linnea Bengtsson sitta kvar?
Visa på X →Årets vinskörd. Nu står den för jäsning. Nästa helg skall jag buteljera förra året, lägga en kagge vin på ekfat samt pressa årets vindruvor i vinpress innan dom får stå och jäsa. Hur det blir får framtiden visa men jag lär mig lite mer varje år ;-)



Det finns de facto en överenskommelsen i energifrågan👌 Ebba Busch levererar i sitt ansvar som Energ- och näringsminister @kdriks @pldebatt
Visa på X →Ebba: ”Israel gör hela världen en tjänst i att försöka oskadliggöra Hamas”. Nooshi: ”Jag känner ju dig Ebba. Du söker ofta effekt och konflikt” #vägrartaavståndfrånhamas #pldebatt @kdriks

Bra att Ebba sätter Nooshi på plats! Nooshi beter sig som de radikala aktivister som stör och skriker när hon avbryter hela tiden, ovärdigt!
Visa på X →@JonathanKarre Ja, hon ljuger. Vi har inget sådant förslag och står bakom svensk abortlagstiftning.
Visa på X →Nooshi tar INTE avstånd från Hamas och konstaterar ”Låt oss föregå med gott exempel” Whaaaat 😨

Det här duger inte. Nu börjar partiledarna få nog av Nooshi Dadgostars debattstil. Bra att Ebba ställer Nooshi till svars när hon fulciterar.
Visa på X →Det ska löna sig att arbeta, regeringen har fått bukt med inflationen och vi har gett en barnfamilj 5000kr/mån mer i plånboken. Vi sänker skatten och är enade i vårt lag, medan Magdas lag är splittrade. #pldebatt

Noshi (V) - fel, fel, fel
Visa på X →Noshi Dadgostar avbryter Ebba Busch i en fråga om integration och ljuger om att KD skulle vilja inskränka aborträtten. Hon kunde inte ha mer fel än så. Det är fult att ljuga.
Visa på X →Halvtid i partiledardebatten. Inga överraskningar så här långt. Fascineras av C som säger sig vilja sänka skatterna och fortsatt vill bilda regering med partier som vill höja skatterna… Bra tonläge från alla utom V-ledaren som förstör genom att avbryta och gapa.
Visa på X →”Med mig som statsminister kommer migrationen vara stram”, säger Magdalena Andersson. Men hon hade åtta år på sig att göra något åt en havererad och rättsosäker migrationspolitik – som nuvarande regering nu tar ansvar för att rätta till.
Visa på X →