@kaliber_pelle @markusqwert Du yrar, Pelle. Jag vill inte ha en massa fula ord på mina kommentarer. Det har inget med sossarna att göra.
Visa på X →Sveriges politiker,
Vi sparar allt, även det som raderas.
Senaste inlägg
@mikaelgrev Utredare, GD etc är dock inte en anställning, just för att de ska kunna sägas upp direkt. I pengar får ju VDar ofta mer (summorna enligt länken är ju sjuka), med GD får vara kvar längre tid. Översyn är dock alltid bra.
Visa på X →@jesus_rnb Jesus! På riktigt?!
Visa på X →@Ondskapt Det kan man absolut göra. Men själva riksmötet börjar 29/9.
Visa på X →@kaliber_pelle @markusqwert Stackars dig som inte får skriva fula ord på min uppdatering. 😢
Visa på X →@mikaelgrev Många VD:ar har väl ”fallskärmar”, vilket ju i praktiken är samma sak om ”elefantkyrkogården”. Men ja, absurda löner och villor måste sänkas. https://www.affarsvarlden.se/artikel/vd-n-som-fick-hogst-fallskarm-6784400
Visa på X →Danskarna utrycker nu ett starkt for helvede när tåget står stilla. Amerikanerna är (peppar peppar) tysta, trodde inte det var möjligt. Däremot pratar en svensk ganska högt i telefon.
Visa på X →På tåget. Amerikaner framför mig, danskar bakom mig. Det blir en resa detta.
Visa på X →@LarssssBe @drdanielschatz Misstag?
Visa på X →@LarssssBe @drdanielschatz Nej? Sluta bete dig som en patriarkal aggressiv snubbe själv. Undrar du nåt på riktigt kan jag svara men inte när du beter dig aggressivt
Visa på X →@LarssssBe @drdanielschatz Jag undrade om han avsåg detta tillfälle?
Visa på X →Glad midsommar allihopa! Detta år firas det i Roslagen, ett område helt nytt och okänt för mig, men med samma mytomspunna känsla som Österlen.

Glad midsommar allihopa! Detta år firas det i Roslagen, ett område helt nytt och okänt för mig, men med samma mytomspunna känsla som Österlen.


Stängda kommenterare pga ovanligt många fula ord från anonyma konton. Glad midsommar allihopa!
Visa på X →@anki_nilzen @Needchangev4 Han gick till blocken.
Visa på X →@drdanielschatz @LarssssBe På bilden är bla en sosse med?
Visa på X →@brushandcolor Man kan tro tycka och påstå mycket.
Visa på X →Kollegorna i Stortinget kämpar på!
Visa på X →Vad syftar du på? Vi fördröjer inte några beslut.
Visa på Bluesky →Det skulle inte ge något. Alla de resurser som regionerna då har skulle flyttas över till nya kommuner (regionerna är enligt lagstiftningen sekundärkommuner). Även förstatligande kräver lokal organisation.
Visa på Bluesky →13/9 byter vi regering. Inte en dag för tidigt.

@brushandcolor Alltid svårt att jämföra rakt av. Idag kom svenska regeringens propp om att starta ännu en ny myndighet (som ska dubbelarbete redan existerande arbete).
Visa på X →@PinkSun53484860 Då får du rösta på honom!
Visa på X →@GigantenWP Detta var skämtsamt. Oxenstierna la grunden för svensk förvaltning som den ser ut nu och försök att förändra grunden i hans system misslyckas ofta. Jag har dock svårt med ministerstyre. Vi får se om KDs tankar vinner mark.
Visa på X →@pmcontrol_lynx Det är nog korrekt.
Visa på X →