@henry_wedding Kvittar att han spelat lite hårdrock, tycker inte det han gjort i hårdrocksbandet är särskilt bra o eurodisco är inte min grej
Visa på X →Sveriges politiker,
Vi sparar allt, även det som raderas.
Senaste inlägg
@mr69an Aha ska prova! Men kalla mig inskränkt tycker inte han passerar som hårdrocksmusiker. Dom får bjuda Maiden!
Visa på X →@_XAENITH_ Han har spelat lite hårdrock men han är väl ändå främst en eurodisco-snubbe eller?
Visa på X →SD-trollen har högre tolerans mot sina medmänniskor än jag när dom öppet omfamnar E-Type som hårdrockare, pga han har också haft ett litet hårdrocksband. Min gräns går vid Eurodisco. Up the Irons!
Visa på X →@freddiebf Absolut det har min farmor också, skulle ändå inte bjuda dom på hårdrocks-fest. Gränsen går vid eurodisco
Visa på X →@wernersson_lars Varför inte? Alla hårdrockare måste ju hålla med
Visa på X →@Zacksophon Tyvärr gillar Maiden, Metallica och Sabbath, Dio, och tyvärr måste jag erkänna att manowar gjort en av världens bästa låtar dvs Heart of steel!
Visa på X →@mr69an 😂 Menar du Vikinga-baren i Gamla stan?Han har spelat eurodisco i decennier. Nästa gång får dom bjuda in riktiga hårdrockare som Maiden m.fl.
Visa på X →@whites_mot Tror på vad? Att jag gillar maiden? Får man inte göra det eller vad? Bara eurodisco som gäller?
Visa på X →@Vonheden Det hjälper inte med den bakgrunden när man pysslat med ”Eurodisco” i decennier. Annat hade det varit om Maiden varit bjudna. Up the Irons!
Visa på X →@chrax65 Jo men kalla mig intolerant har man hängett sig åt eorodisco kan man inte komma undan som ”hårdrockare” oavsett ungdomsår, annat hade det varit om Maiden bjudits in. up the Irons!
Visa på X →@ket_rua51419 Ja Rua Ket! Varje dag!
Visa på X →@chrax65 Inget för mig som gillar maiden mfl
Visa på X →@whites_mot Jag gillar maiden! Hade han bjudit dom hade det varit en helt annan sak
Visa på X →@_XAENITH_ Just vad jag menar
Visa på X →@robbanhaschberg Roligt att höra!
Visa på X →Som den hårdrockare jag är måste jag ju peka på elefanten i rummet, hur trodde Åkesson att han skulle kunna komma undan med E-Type på en hårdrockfest!?! Ämnet förtjänar en särskild debatt, minst!
Visa på X →@mazzenilsson https://www.riksdagen.se/sv/dokument-och-lagar/dokument/motion/med-anledning-av-prop-202526254-forbattrade_hd024180/
Visa på X →Jag har bara varit på Åland en gång, men det är verkligen dags igen snart! Imorgon firar Åland 104 år av självstyrelse, hurra!

Väldigt trevligt Ålands-mingel idag på Finlands ambassad, tack för inbjudan! Tal, sång, mycket god mat och Ålandspannkaka till efterrätt! Här med Mats Löfström, Ålands riksdagsledamot i Finlands riksdag (mitten) och Finlands ambassadör till Stockholm.

Jag har bara varit på Åland en gång, men det är verkligen dags igen snart! Imorgon firar Åland 104 år av självstyrelse, hurra!


Väldigt trevligt Ålands-mingel idag på Finlands ambassad, tack för inbjudan! Tal, sång, mycket god mat och Ålandspannkaka till efterrätt! Här med @matslofstrom, Ålands riksdagsledamot i Finlands riksdag (mitten) och Finlands ambassadör till Stockholm.


@dulledotten Inga förändringar, detta handlar om vår nationella försvarsförmåga.
Visa på X →@TobiasHoldstock Håller inte med om den beskrivningen av beredningens arbete .
Visa på X →@Opledaren3 Tråkigt att du känner så. Vi gör det väldigt bra alla partierna tillsammans.
Visa på X →