@KristerThelin @micke_sd Du menar att det är en ”mänsklig rättighet” för andra länders medborgare att flytta till Sverige med målet att rasera vår demokrati?
Visa på X →Sveriges politiker,
Vi sparar allt, även det som raderas.
Senaste inlägg
@KristerThelin @micke_sd Jag ”accepterar” inte, vad du än må tycka om det, att den sortens människor tillåts invandra till Sverige och missbruka vår demokrati och religionsfrihet, med målet att ta den ifrån oss.
Visa på X →@KristerThelin @micke_sd Frågan jag ställer mig är hur det kan komma sig att du försvarar den sortens åsikter och människor.
Visa på X →@KristerThelin @micke_sd Om du med muslim menar en person som anser att sharia står över vår sekulära lagstiftning och/eller tror på Koranens uppmaningar att muslimer t.ex. ska förfölja, förtrycka och döda icke-muslimer, med målet att islamisera hela världen, så ja, då tycker jag att de ska lämna landet.
Visa på X →🚨 Stoppa galenskapen. ”Om EU-kommissionen får igenom elnätspaketet skulle över 30 miljarder kronor från svenska elkunder skickas till Bryssel.” https://www.expressen.se/nyheter/politik/regeringens-el-ilska-mot-eu-vara-pengar/

https://youtu.be/6zDO9HmcvDw?si=U8IAj4oQck6VozZ8
Visa på X →@KristerThelin @micke_sd Du insinuerar. Vågar du inte säga det rakt ut?
Visa på X →@KristerThelin @micke_sd Oh, där ser man. Berätta mer.
Visa på X →Islamiseringen …
Visa på X →@Morenovika12 Man ska inte lite på allt som står i media.
Visa på X →Nu halverar vi matmomsen! I mitt vårtal på Långholmen den 3 maj 2025 talade jag om SD-kassen. En i raden av åtgärder för att ge vanligt folk mer pengar i plånboken. Vi har sänkt drivmedelspriserna, vi har sänkt tandvårdskostnaderna för äldre och igår fattade riksdagen beslut om att från 1 april halvera skatten på mat - från 12% till 6%.


@ExpressenDebatt Han borde väl aldrig ha jobbat där.
Visa på X →Jag kunde inte ha brytt mig mindre om vad @FredrikKopsch tycker om utvisningar. Däremot utgår jag ifrån att Svenskt Näringsliv vill se en chefsekonom som är höger på deras tankesmedja. Fredrik kan säkert gå till Katalys, LO eller Synaps istället. https://www.dn.se/sverige/timbros-chefsekonom-om-utvisningarna-kan-inte-langre-kalla-mig-hoger/
Visa på X →Håkan Juholt berättar i @svtnyheter hur en sann diplomat beter sig. Man visar intresse, beter sig med respekt, nyfiken och man följer alla protokoll. Gott så. Men hur rimmar det med UD:s brev 2018 om rädsla ifall fel regering skulle råka vinna valet? Det här går inte ihop.
Visa på X →I söndags föreläste jag om våra migrationsreformer hos SD Burlöv. Tack till SD Burlöv för inbjudan och till alla som deltog och bidrog till en bra diskussion.




@HelloX1919 Vi skärper straffet för brottet vistelse i strid med återreseförbud också.
Visa på X →@ApanApanssonn Vem bryr sig vad som står där…
Visa på X →@Morenovika12 Hittar du inte på nått tokigt behöver du inte oroa dig.
Visa på X →@0resonl1g @RichardJomshof Ja tror inte du kommer bli missnöjd när det träder ikraft.
Visa på X →@RedPand50786525 Hade vart bra men EU-rätten kräver en proportionalitetsavvägning. Vi gör det så bra som möjligt nu.
Visa på X →@Ninnis_tankar Nej det tror jag inte, påföljdspraxis ligger ganska fast och skärps dessutom just nu.
Visa på X →@Motvalsarn Hade jag bestämt själv hade det nog sett ut så men eu och Europarådet gör saker lite knepigare.
Visa på X →@KingMaxMcDonald Man kan tycka det men det finns ett gäng eu-regler att ta hänsyn till.
Visa på X →@Ftertanke Haha ja men det fanns en del SDare på den tiden och ännu fler nu.
Visa på X →@ApanApanssonn Ja inklusive ett examensarbete. Det är vad som krävs.
Visa på X →