En enorm besvikelse… Förmodar att det är ett standarduttalande från UD för det liknar mer hur en socialdemokratisk regering skulle ha uttalat sig. Nu är inte läge att efterfråga återhållsamhet utan att fullt ut stödja det iranska folkets frihetskamp och att göra slut på regimen.
Visa på X →Sveriges politiker,
Vi sparar allt, även det som raderas.
Senaste inlägg
Carl Bildt fortsätter som vanligt att stå på fel sida av historien.
Visa på X →Time for change in Iran! All support to the Iranian people! Let’s end the Islamic Republic!
Visa på X →@gustavkassel Klart du ställer dig på islamisternas sida.
Visa på X →⬇️
Visa på X →@WallenAnette Jag är vare sig blind, döv eller förståndshandikappad.
Visa på X →@MAGDA_XOXOXO Anar jag en ton av avundsjuka här?
Visa på X →@carlbildt Du har verkligen tappat det. Fullständigt.
Visa på X →Hur länge detta kommer att pågå beror på hur hårdnackat motstånd Iran kan sätta upp, men också på hur allvarliga USA är i att avsluta Irans terrorvälde en gång för alla och vilket pris de är beredda att betala för det.
Visa på X →Iran ska aldrig få ha kärnvapen, sa han. Han utlovar amnesti för de iranska soldater som lägger ner vapnen, även iranska revolutionsgardet. Med detta tror jag han vill två saker. Att få slut på morden av iranier i Iran samt undvika att behöva sätta in marktrupper i Iran.
Visa på X →Jag följer nyheterna från Iran. Mycket är ännu osäkert och det är svårt att få en klar bild av vad som händer. Det verkar dock som att Donald Trump är inställd på att avsluta den iranska regimens terrorvälde i Iran, Mellanöstern och världen. Han verkar allvarlig i sina hot också.
Visa på X →Nej, iranierna vill inte ha ”diplomatiska samtal” med terrorregimen. De vill befrias från ockupanterna. 🤦♂️
Visa på X →Det är skillnad på kronologisk- och fysiologisk ålder. Jag rullar, trots mina 42 år, som en ångvält på en potent mix av ketoner och ren OUPPBLANDAD högerpopulism. Du andra sidan, låter dig distraherad av ungdomens förströelser; Pokémon-kort, lagidrott och kvinnor. Per Vorberg ser detta. Game recognizes game.
Visa på X →💥⬇️💥
Visa på X →@tparsi What would you do when your masters in Tehran are defeated?
Visa på X →Freedom to Iranians!


@AsplingLudvig Så arg är du väl inte?
Visa på X →@AsplingLudvig Det gjorde han visst? Du har inte varit ung på många år min kära kollega!
Visa på X →@TomasWirenholt Det stämmer men det är talmannens ansvar att se till att reglerna tillämpas lika. Det ska inte spela någon roll vem som sitter där.
Visa på X →Hade gärna sagt att han har fel men vill inte ljuga😂😂😂

@drdanielschatz https://www.riksdagen.se/sv/dokument-och-lagar/dokument/skriftlig-fraga/frankrikes-krav-om-att-fns-rapportor-for-de_hd11507/
Visa på X →@Be_Sod Kompetens finns det gott om. Om man gjorde det här tillsammans med politiken skulle det bli bra. Men då blir det inslag av ministerstyre.
Visa på X →Marknaden börjar nu prisa in att EUs mest betydelsefulla styrmedel i klimatpolitiken, ETS, ska bli mindre ambitiöst👀
Visa på X →@TeodorMG Tack! Hjälte är väl lite att ta i men kul att folk tittar.
Visa på X →@nielspaarup Niels har inte du sagt att sossar är ”dumma i huvet” för att dom inte röstade för ett av era förslag? Frispråkigheten är nog det jag uppskattar mest med danskarna, du gör mig lite besviken nu. Vi vill inte att danskar ska assimileras, vi vill göra Sverige mer som Danmark!
Visa på X →